Har I en strategi bag jeres landing page?
Hvis ikke, er det på høje tid, at I får en. Den kræsne forbruger tager efterhånden ikke hvad som helst ind under vingerne, og derfor må I også op af stolen for at konkurrere med de andre onlinevirksomheder. Det er eksempelvis ikke ligegyldigt, hvordan udseendet på jeres site er, ligesom det heller ikke er ligegyldigt, hvor nemt det er at finde hen til de steder på jeres site, hvor det begynder at generere penge for jer. Og dette er bare nogle få eksempler på ting på jeres site, som der kan arbejdes med, for at kunden oplever en brugervenlig hjemmeside.
Parametrene er nemlig mange og derfor har onlinemarketingfirmaet Atcore valgt at fokusere på en strategi, der fokusere på følgende 5 punkter, når det kommer til kunders adfærd på hjemmesider: motivation, tryghed, fordele, tilgængelighed og gulerod.
Det er eksempelvis vigtigt, at dine kommende eller eksisterende kunder føler, at de kan handle hos jer i tryghed, og uden at de føler, at de løber en risiko ved at ligge nogle penge hos jer. Her er det underordnet, om det er større eller mindre summer – hvis jeres virksomhed ikke virker fortrolig, så har I allerede skræmt størstedelen væk.
Vil du vide mere om de 5 vigtige og nødvendige fokuspunkter? Besøg Atcore her.