Nye krav til etablerede reklamebureauer

0

 

Når man i dag snakker om kommunikation, vil det i alle henseender være umuligt ikke at medtage den online kommunikation, der i disse tider er midt i en rivende udvikling. Og det går stærkt, gør det. Søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og alle mulige forkortelser for discipliner inden for online optimering af hjemmesider, er alt sammen en del af det ordforråd, som de gamle reklamebureauer må tage til sig.

 

Er man et velfungerende agency, har man allerede taget højde for online-udfordringen og har tillært sig kompetencer inden for det eksplosivt voksende onlinemarked. Hvis man derimod endnu ikke er gået aktivt ind i onlineverdenen, er det virkelig på tide.
Et marketing agency kan virkelig risikere at brænde nallerne, hvis de undervurderer den konkurrence, som de online markedsføringsvirksomheder allerede udgør, og som vil vokse betydeligt indenfor de nærmeste år. Derfor er det vigtigt, at disse agencies allerede nu begynder at tænke onlineoptimering ind i deres forretning. Efterspørgslen fra kunderne er tiltagende, og om nogen ved reklamebranchen, at hvis man ikke tilbyder, hvad kunden efterspørger, så har man ikke gang i en rentabel forretning.

 

Teknologien byder altså på nye udfordringer for en branche, der i mange år har haft sine hvedebrødsdage. Konkurrencen er voldsomt intensiveret, og mulighederne er uendelige.

Leave A Reply

Your email address will not be published.