Stor ros og personlige fremtidsdrømme
Som du nok hurtigt vil lægge mærke til, vil dette indlæg være fyldt med positive tanker omkring et advertising agency, som jeg virkelig synes, klarer det super godt for tiden. Jeg er hverken ansat hos Advance, gift med chefen eller prøver at fedte mig ind. Jeg er bare godt gammeldags inspireret.
Hos reklamebureauet Advance har de nemlig ikke blot formået at vokse fra et lille firma til en mellemstor virksomhed med godt tag i markedet, men de har også formået at levere strålende resultater på vejen.
Bureauets allerførste kunde, Lego, har de nu haft i stald i over tyve år, og ikke nok med, at de har formået at skabe en samlet identitet i markedsføringen af Lego, så har de også været i stand til at introducere Legos nye produktlinje, Bionicle. Dette var en svær opgave, da Lego-segmentet indtil da havde været ret konservative og tro mod de originale Lego-produkter. Men med en meget gennemført kampagne, der var nænsom overfor det oprindelige Lego-image, lod det sig gøre for Advance, der tilmed vandt en pris for deres arbejde med Bionicle.
Og lige netop på grund af denne evne til at tilpasse sig og forandre sig i takt med branchen, vækker respekt hos mig. Derfor drømmer jeg også om selv at være en del af et sådant advertising agency, der har en lang historie og en finger på pulsen.