Et reklamebureau med bredde og fornuft

0

Det danske reklamebureau, Advance, burde man måske egentlig hellere omtale som et advertising agency. Gennem de sidste 35 år har de nemlig etableret sig som et bureau af international særklasse, der varetager store opgaver og er fast samarbejdspartner for flere verdenskendte brands som LEGO, Compeed og Quaker.

 

Advance er bestemt ikke kommet sovende til denne succes – gennem femogtredive år har de holdt fast i, at kommunikation ikke er ensporet, men en bred og alsidig videnskab, der ikke kan ordnes med hurtige idéer og all-round-løsninger.

 

Her gik det nemlig hurtigt op for virksomheden, at strenge metoder og ensformige arbejdsgange ikke var måden at få succes på i reklamebranchen. De besluttede sig derimod for at holde fast i to ting som omdrejningspunkt, når de udarbejdede kampagner: Nysgerrighed og en pragmatisk tilgang til alle opgaver – store som små. På denne måde sørger de for at holde sindene åbne og samtidig blive på sporet og holde målene for øje.

 

Det, der er kommet ud af denne tilgang til kommunikation, er også, at konceptet har udviklet sig til at blive meget mere end at levere kommunikationsløsninger til kunderne. Man leverer derimod helstøbte markedsføringsløsninger, der er sammenhængende, nyskabende og effektive.

 

Well done, Advance.

Leave A Reply

Your email address will not be published.