Kontainer vil være markedets bedste DAM system
1. december 2018 blev den sprit nye version af Danmarks førende DAM system Kontainer lanceret. Det er godt nyt for alle der ønsker et tidsbesparende DAM værktøj.
“Vores mål er at skabe det bedste DAM system på markedet. Gennem skræddersyet funktionalitet og integrationer til CMS, ERP og kommunikationssystemer sikrer vi, at Kontainer understøtter vores kunders forretningsgange og KPI’er optimalt.” udtaler Jesper Sandberg, CEO hos Kontainer A/S
Af konkrete forbedringer i den nye version kan nævnes:
- Nyt, moderne og mere brugervenligt design.
- Optimerede arbejdsgange med drag n’ drop, stort slideshow mv.
- Ny QuickShare delefunktion til forhandlere, pressen og internt mellem afdelinger.
Branchespecifikke funktioner og integrationer
Over de næste par måneder kommer der til at være fuld tryk på udviklingen af branchespecifikke funktioner og kloge integrationer til CMS systemer og branchespecifikke systemer, der understøtter virksomhedernes brug af digitale assets på tværs af kanaler og platforme.
Dette vil fremover give kunderne sikkerhed for, at den korrekte version af kundens logo, produktbilleder og brand filer bliver brugt på andre platform, herunder fx apps, CMS, CRM, Officepakken og ERP systemer.
Over 350 kunder har allerede valgt Kontainer som deres foretrukne DAM system
Kontainer har eksisteret i over 15 år og har over 350 glade kunder, som dagligt benytter kontainer som et omkostningseffektivt og tidsbesparende værktøj til filudveksling, billedarkiv og brand guide distribution til forhandlere, samarbejdspartnere, pressen og internt mellem afdelingerne. Følgende funktioner, som allerede findes i dag, vil også kunne findes i den nye version, men med helt nyt og optimeret design og brugervenlighed.
- Fleksibel kategorisering og avanceret søgning
- Billede, video og lyd redigeringsværktøjer
- Digitalt showroom og præsentationsværktøj
- Download formater til fx. sociale medier, Powerpoint mv
- Collections- og favorit funktioner
- Del filer eller hele mapper på få sekunder
- Avanceret rettighedsstyring og statistik
Kunder inddrages i udvikling
Hvis man som kunde hos Kontainer ønsker at medvirke til udvikling af de branchespecifikke funktioner, er man velkommen. Helt konkret betyder det, at man kommer til at indgå i en af de 9 brancheteams. Brancheteamets rolle er at være med til at udstikke roadmap for udvikling af skræddersyet funktionalitet til den pågældende branche. Teamet skal sikre, at funktionaliteten bedst muligt understøtter branchens touchpoints, branchespecifikke systemer og arbejdsgange bedst muligt. Derudover sikres det, at visning og håndtering af branchespecifikke filformater, fotopræsentationer og andet materiale kan benyttes optimalt i Kontainer.