Nye møbler til kontoret
Jeg er en selvstændig ejer af et lille firma. Forretningen havde gået rigtig en i lang periode og jeg valgte derfor at forkæle mig selv, samt at få det hele til at se en smule mere professionelt ud. Jeg valgte derfor at jeg skulle ud og investere i nogle flotte møbler, der både var behagelige at se og samtidigt at sidde i Jeg havde ikke over mange krav til hvad jeg skulle have, udover mit bord skulle have en hævesænke funktion. Det er til dels fordi jeg godt kan lide at stå op og arbejde, men også pga. en tidligere arbejdsskade, som bliver irriterende efter at sidde for meget ned.
Jeg tog straks ud i diverse pænere møbel butikker, da det jeg allerede ejede var i den billigere ende, og det her skulle gerne være et niveau op. Efter at have været her og der, indså jeg at jeg var bid for nærig for til at give så mange penge på møbler. Jeg valgte der at overveje det hele over en god weekend. I weekenden snakkede jeg med min sviger-søster, som er psykolog. Hun havde selv været ude for en lignende situation, men anbefalede at kigge på brugte møbler. Hun havde handlet med Holmris 8B Online, og fået en rigtig god handel og der var tilmed to års garanti.
Mandag morgen på kontoret, fik jeg så kigget lidt omkring hos dem. Jeg fandt hurtigt en brugt kontorstol som jeg blev forelsket. Efter et stykke tid fandt jeg også et brugt kontorbord, der mindede meget om et jeg havde været ude og se på. Her var prisen også meget mere overkommelig, og jeg valgte at tage chancen og handle med Holmris. Efter halvanden uge eller sådan modtag jeg varene. Da jeg fik pakket dem ud på kontoret, blev jeg glædeligt overrasket. Varene var præcis som på illustrationen og jeg kunne knap se nogle tegn på slid. Så hvis du er ligesom mig der skal shoppe kontormøbler, men syntes at prisen er lige i overkanten, så anbefaler jeg stærkt at tage et kig på Holmris og se om der ikke er noget for dig.