Erhvervsflytning – Gode tips
Det er hårdt at flytte, og det kræver meget. Især når det er en erhvervsflytning kan det hele blive noget rod.
Du vidste med garanti ikke hvor mange værdigenstande du egentligt havde, før du står og skal flytte det til en ny adresse.
Det kan for de fleste være en overvældende oplevelse at skulle flytte en hel husstand eller kontorlokale til en fjern adresse. Alligevel er det noget de fleste af os kommer ud for i ny og næ.
Erhvervsflytning
At flytte sin husstand er stressende og hårdt – men en anden ting er at flytte kontorlokalerne.
Hvis du ejer en stor virksomhed på en hel masse ansatte, må det også forventes, afhængig af den konkrete branche du er i, at du har mange kontorartikler der skal flyttes.
Hvis ikke du er bekendt med god planlægning, er der flere muligheder. Du kan med fordel bruge et flyttefirma der kan hjælpe med både flytningen med også ned- og udpakningen af dine ting.
Informer kunder
Uanset om du kører en online-forretning eller ej – bør dine kunder altid vide om i flytter til en ny adresse. En flytning er ikke kun et tegn på vækst, men også en undskyldning for at kontakte gamle kunder.
En god idé er at ligge billeder ud af din flytning, på f.eks de sociale medier. Det er med til at inddrage kunderne i hvad der foregår i virksomheden. Dette er altid en god idé, for at øge relationen til kunden.
Du bør altså have et skarpt fokus på dine kunder, og inddrage dem, hvilket gør oplevelsen langt bedre for alle parter.
Flyt det mest nødvendige som det første
Sørg for at i flytter de mest nødvendige ting først, så er de på plads. Sørg også for at starte nedpakningen i god tid, og måske skal i bruge et lager hvor i kan opbevare tingene i mellem tiden.
Vi håber at dette kort indlæg gav dig et lidt bedre indblik i hvad en erhvervsflytning egentlig indebære og hvad du skal være opmærksom på. Er i en større virksomhed der skal flytte, kunne det være en god idé med et flytte firma der kan hjælpe.