Abonnementstjeneste har fået vokseværk: Må flytte i større lokaler
Grundet Covid-19 har rigtig mange danskere flyttet deres dagligvareindkøb over på internettet. Mange af danskerne har faktisk også købt flere abonnementstjenester. Dette betyder at langt de fleste virksomheder, der sælger dagligvarer og abonnementstjenester online, har oplevet en stor økonomisk vækst de sidste 6 måneder.
En af de virksomheder, der virkelig har kunne mærke at der har været vind i sejlene, er Babykasse. Den lille virksomhed fra Herlev leverer månedlige kasser ud med alt man skal bruge til sin baby. De leverer en kasse direkte til din dør hver måned med alt hvad du behøver. Kassen indeholder bleer, vådservietter, skumvaskeklude og man kan dermed også tilvælge produkter såsom legetøj, mad, modermælkserstatning, plejeprodukter, ammeindlæg og mange andre gode ting. Så slipper man for at rende ned i det lokale supermarked flere gange om ugen.
Det går faktisk så godt for virksomheden nu, at det har været nødt til at rykke i større lokaler, for at kunne have plads nok på deres lager. Babykasse har eksisteret et par år, men det er særligt i forbindelse med Covid-19, at de har fået ekstra vind i sejlene.
Babykasse skal dog ikke slæbe flyttekasserne alt for langt. De rykker nemlig bare lidt længere ned af vejen, hvor der heldigvis stod nogle store erhvervslokaler ledige.
Det har dog ikke været helt problemfrit for den lille virksomhed i Herlev, da efterspørgslen på deres ordning steg markant. Der har nemlig været mange søvnløse nætter, da man har skulle løbe rundt på lageret og samle kasser til alle kunderne. De er nemlig kun 2 der pakker kasserne. Takket være den øgede efterspørgsel, og det større lager, overvejer Babykasse nu at ansætte flere, så de er helt sikre på at de kan følge med den stigende efterspørgsel.
Det er nu ikke kun på grund af Covid-10 det går godt hos Babykasse. Tendenser i samfundet viser nemlig, at danskerne aldrig har haft mindre tid til dagligvareindkøb. Derfor sætter vi ekstra pris på de tilbud, som kan hjælpe os med at spare tid. Her er Babykasse et godt eksempel på et brand, der behandler forbrugerne som individer og hjælper den med at spare tid.