Ny hjemmeside på et nyt marked
Dansk forhandler af bæredygtige rengøringsartikler og økologiske bomuldsprodukter, Humdakin, ekspanderer til det tyske marked med en ny hjemmeside. Den tyske hjemmeside skal sætte gang i online slag for B2C kunder i Tyskland.
Det er en rigtig god investering at udvikle en hjemmeside der har det sproglag der passer til det pågældende land. Det hjælper til at produkterne nemmere kan pushes ud over rampen til de tyske forbrugere.
Humdakin har et moderne udvalg af rengøringsartikler, økologiske tekstiler og håndpleje til den moderne husholdning. Det er produkter som strikkede håndklæder i 100% GOTS-certificeret bomuld, naturlige håndsæber med duft af kamille & havtorn og økologiske viskestykker. Der findes et bredt udvalg af produkter til hjemmet, som er fremstillet med fokus på den nordiske natur, og efter ordentlige arbejdsforhold, for at kunne tilbyde kunderne de optimale betingelser ved køb af produkter.
Det svære ved at komme ind på det tyske marked, er at kunne tilegne sig forbrugernes adfærd og ønsker til budskab, målgruppe håndtering og meget mere. En succes er ikke givet på forhånd, og det kræver en lang indkøringsfase at overbevise de tyske forbrugere omkring virksomhedens produkter og ydelser. Der skal opbygges tillid til produkterne og virksomheden som helhed.
Ved at samle information på det tyske marked, kan det i fremtiden blive lettere at skulle udvide sin tilstedeværelse til nogen af de lande, der lægger sig tæt op ad det tyske sproglag.